084_bewerkt.jpg

Neem contact met ons op

Stel je vakantievraag aan ons via onderstaand formulier

outlineslogo.png
De Schatberg
De Schatberg

Veel gestelde vragen

Corona

0. Wat zijn de regels omtrent het annuleren van mijn boeking in tijden van corona?
  • Je kunt een annuleringsverzekering afluiten, hiervoor gelden de Recron-voorwaarden. Ben je bijvoorbeeld ziek of heb je corona dan kun je hier aanspraak op maken.
  • Bij een annulering gelden de percentages zoals beschreven in de Recron-voorwaarden op basis van de periode tot aankomst.
  • Wanneer alle faciliteiten dicht moeten krijg je, mits je aan je betalingsverplichting hebt voldaan, een voucher welke 3 jaar geldig is. Let op: dit geldt niet wanneer faciliteiten beperkt open zijn, maar uitsluitend wanneer, in een lockdown, alle faciliteiten dicht moeten. 
1. Is er een animatie programma?
  • Er zijn dagelijks bij de receptie knutselpakketten en speurtochten af te halen die je met het hele gezin kan doen
  • Op de Facebook pagina van Animatie De Schatberg worden leuke items gedeeld waar je aan deel kunt nemen vanuit je eigen accommodatie. 
2. Zijn de horecagelegenheden geopend?

Het is op dit moment mogelijk om maaltijden, friet, snacks en pizza's af te halen bij het Snackpunt. De restaurants binnen zijn helaas nog gesloten, maar het verwarmde terras buiten is dagelijks geopend. 

3. Welke faciliteiten zijn geopend?

De volgende faciliteiten zijn geopend:

  • Het Snackpunt is geopend voor het afhalen van maaltijden, friet, snacks, pizza's en (schep)ijs. 
  • Het Lounge Terras is dagelijks geopend
  • Het buitenbad is geopend
  • Het binnenbad is geopend voor de sportieve baantjestrekkers
  • De supermarkt is geopend 
  • Het Sport & Speelpark en alle andere speeltuinen zijn open 
  • De fietsverhuur is geopend
  • De receptie is geopend
  • KlimKong & Adventuregolf is geopend
  • De waterskibaan is geopend
4. Is het zwembad geopend?

Vanaf 19 mei zijn zowel het binnenbad als het buitenbad geopend voor de sportieve baantjestrekkers.

5. Wat zijn de aanvullende regels in tijden van corona?

We houden ons uiteraard aan de regels van het RIVM. Op de website onder de diverse items staan (indien van toepassing) de specifieke maatregelen en reglementen vernoemd.

6. Mogen we tijdens ons verblijf bezoek ontvangen?

Je mag tijdens je verblijf dagbezoek ontvangen. 

7. Mag de camperstortplaats gebruikt worden?

Ja, deze mag gebruikt worden.

8. Mag het chemisch toilet gebruikt worden?

Ja, deze mag gebruikt worden.

Aankomst en vertrek

Met hoeveel auto’s mag ik op het park?

Kamperen:

  • Per gereserveerde kampeerplaats heb je toegang tot het park met maximaal 1 auto.
  • Eventuele extra auto’s kunnen op de parkeerplaats bij de ingang van het park geparkeerd worden.
  • Dagkaarten worden niet uitgegeven.

Huren:

  • Per huuraccommodatie heb je toegang tot het park met maximaal 1 auto.
  • Eventuele extra auto’s kunnen op de parkeerplaats bij de ingang van het park geparkeerd worden.
  • Dagkaarten worden niet uitgegeven.
  • Wanneer u een accommodatie huurt voor 8 personen of meer krijgt u een extra toegangskaart om nog een auto bij uw accommodatie te kunnen parkeren.
Moet ik zelf badhanddoeken en keukendoeken meenemen?
  • Een set badhanddoeken (een grote en een kleine handdoek) kunt u altijd bij bestellen. De kosten hiervoor bedragen € 7,95 per set.
  • Een set keukendoeken (een theedoek en een handdoek) kunt u ook te allen tijde bij bestellen. Hiervoor bedraagt de huur € 6,95 per set.
Moet ik zelf bedlinnen meenemen?
  • In onze eigen chalets en lodges mag je jouw eigen bedlinnen meenemen. Je kunt bedlinnen echter ook huren, dan zorgen we dat het klaar ligt in de chalet of lodge
  • Voor bedlinnen betaal je een bedrag van € 8,95 per persoon
  • In een bungalow is het verplicht om bedlinnen bij te boeken
  • Je kunt ervoor kiezen om je bedden van te voren op te laten maken, dit kost € 9,95 per bed
Staat er een kinderstoel in de accommodatie?
  • Voor onze eigen accommodaties kun je een kinderstoel telefonisch reserveren
  • In de accommodaties van Landal GreenParks staat standaard 1 kinderstoel en 1 kinderbedje
  • Voor accommodaties van Roan, Eurocamp en Vacansoleil kun je bij de desbetreffende organisatie informeren
Tot hoe laat kan ik inchecken?

Je kan bij onze receptie inchecken tot sluitingstijd, dit wisselt van 17:00 uur tot 20:00 uur, zie hiervoor onze openingstijden. Je mag tot 23:00 uur het park oprijden met de auto. Indien de receptie gesloten is bij aankomst kun je je melden bij de bar in de horeca of bij onze portier. Zij helpen je verder waarna je je alvast kunt installeren. Je kunt dan de volgende dag komen inchecken.

Wat zijn de in- en uitcheck tijden?

Kamperen:

  • Wanneer je komt kamperen kun je inchecken vanaf 13:00 uur en dien je voor 11:00 uur weer uitgecheckt te zijn. Je kunt op zowel de aankomst- als vertrekdag wel van alle faciliteiten gebruik maken.

Huren bij Landal GreenParks:

  • Voor alle huuraccommodaties van Landal geldt dat je vanaf 16:00 uur kunt inchecken en om 10:30 uiterlijk dient uit te checken. Je kunt op zowel de aankomst- als vertrekdag wel van alle faciliteiten gebruik maken.

Huren bij overige verhuurders:

  • Voor de huuraccommodaties van De Schatberg, Vacansoleil, Eurocamp en Roan geldt dat je vanaf 15:00 uur kunt inchecken en om 10:30 uiterlijk dient uit te checken. Je kunt op zowel de aankomst- als vertrekdag wel van alle faciliteiten gebruik maken.

Faciliteiten

Is er wifi op het park?

Er is gratis wifi aanwezig op het park. Bij aankomst krijg je een inlogcode om verbinding te maken met het netwerk.

Wat zijn de kosten voor het huren van een fiets?
  • Een fiets huren kan per dag of per week. Een (unisex) volwassen fiets is te huur vanaf € 12,- per dag en vanaf € 48,-- voor een week. Voor een kinderfiets zijn de bedragen vanaf € 8,00 per dag en € 32,-- voor een week. 
  • Tevens zijn er fietsroutes en knooppuntenkaarten verkrijgbaar bij de receptie.

kijk voor meer informatie bij Fietsverhuur.

Wat zijn de openingstijden?

Klik hier voor alle openingstijden.

Zitten Mattel Play! en The Portal Action House inbegrepen in de overnachtingsprijs?

Mattel Play en The Portal Action House zijn op zichzelf staande faciliteiten en zitten derhalve niet standaard bij de overnachtingsprijs inbegrepen (tenzij anders aangegeven). Wel zijn er kortingsmogelijkheden voor je als verblijfsgast van De Schatberg.

Uitzonderingen:
- Wanneer je een kampeerplaats boekt op het Mattel Veld, dan zit er onbeperkt entree voor Mattel Play! inbegrepen bij de overnachtingsprijs.
- Tevens wanneer je een overnachting boekt via een van onze partners Roan, VacanSoleil of Eurocamp, zit er onbeperkt entree voor Mattel Play! inbegrepen bij de overnachtingsprijs.

Betalen en factureren

Mag ik bezoek ontvangen en zo ja wat moeten ze betalen?
  • Dagbezoek is toegestaan. Bezoekers dienen zich bij de portier of, bij diens afwezigheid, bij de receptie te melden om het bezoekerstarief te voldoen. Het bezoekerstarief bedraagt:  €4,- persoon.
  • Wil je ook gebruik maken van het zwembad betaalt u € 6,- per persoon.
Wat is het verschil tussen een extra persoon en een logee?
  • Het basis kampeertarief is voor 2 personen. Een extra persoon is iemand (een 3e of volgende persoon) die de gehele periode van de reservering verblijft. Een extra persoon betaalt € 5,20 per persoon per nacht exclusief toeristenbelasting.
  • Een extra persoon die verblijft op het Mattel Play! veld betaalt € 7,50 per persoon per nacht exclusief toeristenbelasting, maar inclusief onbeperkt toegang tot Mattel Play!
  • Een logee is iemand die niet de gehele verblijfsperiode verblijft 
Wat zijn de betalingstermijnen?

Bij een nieuwe reservering gelden de volgende betalingstermijnen:

  • De eerste betaling is 50% van het totaalbedrag en dient binnen 2 weken na het maken van de reservering voldaan te zijn.
  • Het 2e termijn, de overige 50% dient  6 weken voor de aankomstdatum overgemaakt te zijn.
Wat zijn de kosten voor een logee?

Logees betalen €9,30 per persoon per nacht. Dit is inclusief toeristenbelasting. Een logee dient altijd aangemeld te worden door de hoofdboeker. Daarnaast geldt een maximum van 7 gasten per kampeerplaats. Een Logee is iemand die niet voor de gehele periode van de reservering wordt aangemeld en slechts een of enkele nachten verblijft.

Reserveren

Waar kan ik reserveren voor de bowling?

Je kunt bellen met Customer Service voor het maken van een reservering. Het telefoonnummer is 077-4677777, optie 1.

Waar kan ik reserveren voor het restaurant?

Je kunt bellen met Customer Service voor het maken van een reservering. Het telefoonnummer is 077-4677777, optie 1.

Waar kan ik reserveren voor het zwembad?

Klik hier om direct te reserveren.

Waar kan ik reserveren voor Mattel Play?

Klik hier om direct te reserveren.

Waar kan ik reserveren voor The Portal Action House?

Klik hier om direct te reserveren.

Waar kan ik reserveren voor The Portal Lasergame?

Klik hier om direct te reserveren.

Aanpassen en annuleren

Waar kan ik mijn boeking inzien of aanpassen?

Dit kun je doen in de Mijn Omgeving. Klik hier om je aan te melden. 

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Wij hanteren de Recron-voorwaarden, deze kun je hier raadplegen. 

  • Bij een annulering meer dan drie maanden voor de aankomstdatum dien je 15% van het totaal bedrag te betalen;
  • Bij een annulering binnen drie tot twee maanden voor de aankomstdatum dien je 50% van het totaal bedrag te betalen;
  • Bij een annulering binnen twee tot één maand voor de aankomstdatum dien je 75% van het totaal bedrag te betalen;
  • Bij een annulering binnen één maand voor de aankomstdatum dien je 90% van het totaal bedrag te betalen; 
  • Bij een annulering op de dag van aankomst dien je 100% van het totaal bedrag te betalen. 
Wat zijn de regels omtrent het annuleren van mijn boeking in tijden van corona?
  • Je kunt een annuleringsverzekering afluiten, hiervoor gelden de Recron-voorwaarden. Ben je bijvoorbeeld ziek of heb je corona dan kun je hier aanspraak op maken.
  • Bij een annulering gelden de percentages zoals beschreven in de Recron-voorwaarden op basis van de periode tot aankomst.
  • Wanneer alle faciliteiten dicht moeten krijg je, mits je aan je betalingsverplichting hebt voldaan, een voucher welke 3 jaar geldig is. Let op: dit geldt niet wanneer faciliteiten beperkt open zijn, maar uitsluitend wanneer, in een lockdown, alle faciliteiten dicht moeten. 

Huisdieren

Is er een hondenreglement?

Ja, het hondenreglement kun je hier lezen. 

Zijn er ook huuraccommodaties waar honden zijn toegestaan?

Ja, die zijn er. Enkele bungalows die via Landal GreenParks verhuurd worden zijn huisdiervriendelijk. 
kijk op www.landal.nl/parken/domein-de-schatberg voor meer informatie.

Zijn honden toegestaan op het park?

Op het park zijn op bepaalde, aangegeven gedeeltes honden toegestaan. Tevens is er een hondentrimparcours, een honden zwemplaats en een hondenwasplaats. Voor het meebrengen van je hond betaal je een overnachtingstarief van € 5,85 voor de eerste hond en €7,95 voor de 2e hond.

employees.png

Contact opnemen?

Wij staan voor je klaar!

Wij zijn vandaag: Geopend Gesloten

Customer Service is bereikbaar van

tot

De Schatberg

  • Middenpeelweg 5
  • 5975 Sevenum
  • Nederland
De Schatberg
De Schatberg